goodbye form 2



assalammualaikum ,hey guys ..dh lame aku tk update blogger ni :P firstly , aku nk cite pasal budk2 sch aku ,aku rindu sangat dengan diaorg semua ..Finaz,Umi,Wada,Anis,Faten,Tipah(Pahzira),Bella,Shahrunee(aji),Nysha,Ieka,Wan gmok),Tasha,keding(Aidil),Siti,Adam,Wieda,Ana(Anisfarhana),Diana,Aieen and ramai lagi laa. klau nak tulis pon rse cam byk sngt kan .huhu!..seriously ,rindu sngt ngan diaorg ni semua .Alhamdulillah la sch dah nak mula kan :)dalam kelas aku paling rapat dgn Wada n Anis.kiteorang slalu same2!pegi rehat ,mmg slalu la b'same :) .aku mmg rapat dgn Wada , mama papa aku pun dah kenal mak ayah dia :) ,time mula2 cuti ade jugk lepak kat rumah Wada .but bru2 ni dia busy dgn keje dia ..so smpai harini tkde pun jumpe2 dia .banyak kenangan pahit ,manis, masam, tawar, time aku form 2 ni ..semua ade laa c(:.okay2 ,next year aku dh naik Form 3.klau dgr Form 3 ,msti korang dah tahu ade ape n knape dgn form 3 kan ..hehe ,sudh tentu la dgn PMR kan =='.hope next year aku akan brtmbh rajin untuk buat latihan2 :) InsyaALLAH ..lastly aku cuma nak cakap GOODBYE FORM 2 ,'11 you are the best (Y)