Makin Cuti Makin Gemok (MCMG)

assalammualaikum :) ,hy kawan2 .hihi hari ni nak cerite pasal hidup aku time cuti ni .bile start je cuti aq mmg tros rse nk makan je keje aq .wlaupon time tu bru je lepas makan .dhsyat kan ..,time musim sklh tu aq time rehat je aq makan then bile balik rumh klau lapa je baru makan :D ..tp time cuti ni ,,aduhh !! mmg byk aq makn .lg2 bile dok dpan TV mmg klau iklan makanan tu ,aq mmg laju .,kdang - 2 tu family aq slalu ckap "ko ni tk kenyang - 2 ke makn .aq senyum je laa .bhahah c(:

Time aku kecil - 2 dulu bdan aku mmg kurus , tp bila dh remaja ni .wow! laen ..tu yg bile saudare mara aku jumpe ckp "eh ,dh besar dh dia ..haha #besar ape mksud dia ,bdan or semakin dewasa ??lolz ~ ,kay ,skrg ni aku mula nk jarang makan ..'cause bile aku timbang berat bdan aku naik 2kg ,dahsyat - 2 ..dah laa sesi persekolahan dh nak mula ,nnti bile g sklh kwn2 aku ckp aq GEMOK.. ,tknk - 2 @.@ .thank guys sbb sudi bace blogger mieya yg ntah pape ny ..don't forget follow kay :)