miss you alot

hello ,hye ,assalammualaikum ..harini aku nak updated yang betapa aku rindu sngat dgan diaa :'(,orang yang dimaksudkan tu adelaa akak aku .dalam adek beradek dia anak ketiga 'n aku keempat (last) ..first aku tahu yang dia dapat tawaran nak pegi United Kingdoam .wouhh !!aku rase tak yakin , apelgi mama ..time tu mama memang tak bagi kakak aku (Aneem) pegi belaja dekat sane .but ,papa aku memang nak dia belaja kat sane ..dah beberape minggu tu , family aku buat keputusan nak hantar kak Aneem jugak ke UK jugakk !!hari terakhir aku jumpe kak Aneem time aku hantar dia dekat KLIA .damn !hati aku time tu memeng dah sebakk ^__^

ramai jugak laa saudara mara aku luangkan masa untuk pegi hantar sekali ke KLIA ..time tngh tunggu tu ..aku asyik t'menung je mengingatkan mcm mne la akk aku dekat sane nnti kan' !setelah saatnye tiba untuk kak Aneem berangkat ke UK ..aku ,family, 'n saudara mara aku memang sedih 'n smpai mengeluarkan air mata .adek 2 saudara aku pun memang terok giler dia menanges :'( ,apantah lagi mama aku ,mama aku memang rapat sngt dekat kak Aneem tu .klau pegi shopping tu ,kak Aneem mesti berkepit dgn mama :) papa pun mcm tu jugak 'but time kak Aneem nak naik flight tu ..aku tngk papa memang menanges ,sebelum ni papa jarang menanges depan orang :'/btw , i miss you alot kak Aneem :)
hope kak Aneem selamat disana .AMMIINN