misteri

hey korang , aku nak cite something ni ..tadi dekat sch, aku dengar cite dari kawan - 2 aku yang kawan aku sorang ni dia kene Histeria .but , aku tak sure sngt laa ..yang penting dia memang laen dalam kelas tadi ! kay - 2 cite dia mcm ni .."time tu tengah belaja math , then dia tetibe jee nak muntah ..lepastu dia nanges ! tak tahu kenapaa ? kawan aku kata jangan masuk tandas ~dia masuk jugakk ; lepas je dia basuh mukaa , dia cakap dia nampak something yang pelik ;/ huh!! *aku tengah cuak nii :P . dia terus keluar then menjerit - 2 ..aku rase budak sch aku tadi semua dengar yang dia menjeritt --' .lepas je tuu ustaz Ashraf bawak dia pegi bilik kesihatan .and tuptup je aku dengar dia kene bawak balek rumahh ..", kawan - 2 aku semua takut nak masuk tandas ! hahaha , iman kalau kuat , bende tu InsyaALLAH tak kacau kann :) ,aku harap kawan aku tu okay sekarang ..:D