rindu 2 Damai :'(

assalammualaikum :) , hey guys ..dah lame aku tak update blogger rite !haha ..normal lah tuu :V bila start sch jee aku jarang nak update - 2 ni (Y) .aku update ni sebab nak bagi tahuu yang aku rindu gilerr dengan budak kelas aku tahun lepass ,damn ! kelas tahun lepas la yang aku paling suka. budak - 2 kelas aku semua spoting , friendly ..cikgu - 2 aku pun best -2 :)..aku tak tahu mcm mane lagi aku nak cakp yang betapa aku sayang sangat kelas aku tahun lepass :'(, hhmm :/

firstly aku tahu this year aku tak sekelas dengan diaorg !aku memang rase sedih sikit :P that 's why laa tahun ni aku dalam kelas tak berape happy sangat ..bff aku pun dah kelas laen .tinggal aku and anes jee .btw , aku harap aku akan happy stay dalam kelas tahun ni :)..wahai budak 2 Damai tahun lepass ..aku rindu korang dohh ..kelas kitew dulu selalu yang paling ceria rite ,mhuhehehe..kauorg mesti rindu jugakkan kelas tahun lepas !!